2.6.12

Ny Bräda!!

Jag har köpt ny bräda! :D heltokigt ju... Sålde min älskade Dervish-"nallen-Kon"-bräda spontant till en kompis lillebror. Han ville börja åka, men hade inte mer pengar än som räckte till en riktigt tråkig "skit"-planka. Så då sa jag att "du kanske kan få köpa min".

24 timmar senare stod jag där. I hans hall. Och han var så lyriskt lycklig. Den var så mjuk och go. Så stod jag där med pengar i näven :) nöjd över att adda en sköning till i vårt fina Longboardgäng.

Kändes tungt också. Jag hade ju min lilla förälskelse med min bräda de e klart. Så jag var tvungen att kika på lite nostalgiska bilder från när jag grippade min nalle.

En halvtimme senare stod jag utanför Evolver med min nya sköning. Dervish Sama is mine! :D hehe... den är jättehård :( *snyft* men jag vet ju att de släpper efter ett tag när man åkt sönder den lite... Den kommer bli awsome sen! xD



"Skissar Kon från serien Bleach"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar