2.1.13

Hälsningar från Åre

Körde hårt i Åre park idag. Filmade mycket med GoPro. Gjorde min första 360 i rött hopp. Najs feeling :D men så grymt läskigt! Taggade tillsammans med Lennart, "han e kingen han". Lennart visar "raggar-posen" första bilden.

Snowboard är livet :)
- men fick en rejäl smäll, ansiktet rakt ner i isen. Var lite för övertaggad och fick för mig att snurra på ett räfflat rör jag inte ens provat innan. Dumt gjort. En hård huvudsmäll senare är jag en FET fläskläpp rikare med tillhörande skrapsår på hakan.... Det är därför man använder hjälm :)

Åka bräda på rör är sjukt svårt har jag kommit fram till. Nu har jag gjort det ganska många gånger ändå, men är fortfarande ostabil och riktigt creepy. Men tycker den här bilden blev hyfsat nice faktiskt :) Imorgon blir det mera park åkning. Sen blir det natt tåg hem till lilla Skövde.

STOKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar