6.1.13

Hem till töväder

Julen i Sälen var fylld av choklad, god mat, snaps och kärlek. Och massa massa snö såklart! Det fanns inte så mycket bra park att åka i Sälen tyvärr. Därför tog vi bilen över norska gränsen en dag till Trysil. Deras park var guld värd! Jag lärde mig hoppa bra i röda hopp :D

Sen när tövädret kom till Sälen så fick jag ett samtal från familjen Hjellström. Dom skulle åka från Sälen till Åre vid nyår och hade en plats kvar i bilen! Vilken lycka! :D Så jag lämnade plusgraderna bakom mig och rullade vidare norrut. Fem timmar på en isig, ganska smal, svensk skogsväg. Himmelskt mysigt :)

Framme i Åre fick jag sova på en bäddsoffa hos min vän Mattias, i hans lilla korridorrum. Continental Inn är ett livat ställe att bo på. Härliga grabbar :)



Här har ni min lilla film från resan.
Jag satte 360 i rött hopp på första försöket! :D vilken härlig energi kick! Det där adrenalinet som vi hela tiden jagar! STOKE

Nu är jag hemma i mitt odiskade kök igen. och sjuk... :/
Kanske är sjuk för att det inte finns någon snö kvar här? Så jag och min snowboard vilar nu för att bli friska till fredag. Då drar vi till Val d'isere (france) :D Tillsammans med Lisa, Viorela m.f. och Jönköpings Högskola. STOKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar