30.3.13

Sista helgen!

Sista helgen innan stängning. Här är en liten kortfilm från idag. Ruskigt härlig åkning! Slaskig snö, blå himmel och våra underbara pist-killar har byggt ett 11 meters platå-hopp åt oss!! Som jag flög som en fågel i!! :D haha, läskigt men skitkul. Jag tror det definieras som ett svart hopp.

Här har ni besten. Först en vallgrav, sedan en platå och sedan landning.
       en 270 snurr av från plaströret
       en 180 backside av från fatpipe

Förövrigt har jag försökt lära mig backflip nu ett tag. Det är inte lätt alltså. Rotationen fungerar bra, men landningen är svår... men jag fortsätter min kamp. Jag SKA sätta en bra backflip innan säsongen är slut! Det är mitt mål :) filmen avslutas med ett försök jag gjorde för några veckor sedan...



stay STOKED ! ^^

(....om två veckor drar vi till Åre som avslutning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar