18.5.13

Gissa vad som hänt mig idag? :D

Jag har haft en så underbart episk awesome dag idag!!! :D 

Först så var det Longboard Playground, så vi gick upp tidigt för att förbereda. Plocka upp tält & ljudsystem med mera. Det var sjukt sköna människor på plats och flera goa tävlingar. Slipstream, Loaded & Rayne var på plats med sina provbrädor. Jag som nu har funderat i ett helt år på vilken bräda jag ska köpa... Nu när jag börjat köra både fortare och mer tekniskt har jag länge vetat att något mer rejält behövs. Så jag passade på att prova alla intressanta brädor :)

När eventet var slut och allting hoppackat, var det dax för oss lokala att åka lite freeride på vårt lokala spot, Våmbskleven. Då, när vi står i butiken för att lämna alla saker ser jag ett avlångt paket inslaget i wellpapp med mitt namn på... "Den är till dig" säger Lukas.

Jag sliter upp paketet. EN RAYNE KILLSWITCH !!! xD xD XD
Så sjukt galet! Precis den brädan som jag bestämt mig för. Precis exakt just den! Waaahaa!!!
Min gladaste dag EVER! Tokigt! Och den var till mig! Och jag visste ingenting! Och jag som stått där och diskuterat dom olika brädorna med folk som redan visste att jag skulle få en.

Grippade den direkt med "vicious" och köpte Ronin truckar. Sen drog vi fortast möjliga upp till backen och hade en så EPISK kväll! :D 

Jag körde in min longboard ordentligt med lite colemans och hög fart med mera :) Riktigt nice ^^

Jag är så väldigt väldigt nöjd och glad tjej just nu xD

Bilder från Playground kommer imorgon!

forever
STAY STOKED

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar