22.5.13

Säsongs edit


Den här vintern har varit riktigt härlig! :) Alla dessa resor med mycket snö, mycket stoke, och många stunder av rädsla innan man bestämt slänger sig ut för det där stora hoppet... Att prova någonting nytt är alltid ångest och en klump i halsen, men att lyckas, att landa, ger den där rusande känslan genom kroppen som är så värd varje sekund av rädsla tio gånger om.
Jag älskar att åka snowboard lika väl som jag hatar när jag är för feg för det jag vill. Tjusningen i att drömma om alla resor man vill göra och livsnjut i att åka i väg!

Nästa vinter kommer bli ännu häftigare!
Planer börjar redan smidas.... :) hihi

stoke!

4 kommentarer:

  1. Grymt bruttan!!!! Så jävla mycket du har gått framåt!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin! ;D ser tokigt mycket fram mot nästa säsong redan nu :) finns mycket mer man vill lära sig. Hoppas din rehab går bra nu i sommar/höst också! ^^

      Radera
  2. Ääee fan va grym du är! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin! XD det är kul att jag lyckats gå så mycket framåt i år

      Radera