24.5.13

Simsjön

Idag har vi kört stenhårt utför simsjöbacken. Det har varit riktigt skitigt, varmt, grönt och gött :) Det är andra gången vi åker longboard där, och det ger en så go känsla att få utmana gränserna lite. Många skador (för mig) men också mycket utvecklande :D jag älskar när det blir lite pirrigt och svårt.

 Linders coleman-slide var riktigt häftigt lång!


Tyvärr är det ganska mycket trafik på den här vägen och man behöver verkligen vara uppmärksam. Ibland kör dom riktigt fort, men dom flesta ler glatt och vinkar till oss. Men det är en vacker väg och vi träffar många cyklister och vi fick till och med se en stor traktor kämpa sig uppför ^^

Riktigt nöjd att min coleman-sheck blivit nice nu när man får lite högre farter!

Ledsen tjej efter hård krasch. Vill ha milkshake nu...


Linder avslutade dagen med ett Rawrun nerför hela backen :) om ni vill se hur vackert det verkligen är så: Se det på youtube: Longboarding rawrun Simsjön Skövde.


Efter en lång svettig dag plåstrar jag om mig, vilar musklerna, vädrar kläderna och drar ut imorgon igen! Don't dream your life, Live your dream!

eller....
Stay Stoked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar