8.7.13

En dag i Jönköping

Tack brudar för en riktigt chill & rolig dag i Jönköping!

Emma, Emma, Emina & Malin.

Det var blå himmel & solsken när jag satte mig på tåget. Brudarna mötte upp mig när jag klev av och vi brummade iväg i Malins lilla söta Opel, med fullpackat bagageutrymme :) Hihi. Sen åkte vi longboard i två timmar. Vi övade lite slides, stående och sittande.

Malin med sin söta longboard packade Opel

Det blev inte så mycket bilder när vi slajdade, men Malin fick mig att fastna två gånger iaf.

Planen var att äta sushi till lunch på vätterns strand, men det var sommarstängt... så det blev sallad och indisk mat istället :) Det var nice! Vi spelade volleyboll direkt efter maten. Det var så kul att jag tror vi spelade i säkert tre timmar.

 Snabbt byte till bikini och ut på volleybollplanen.

Solen började gå ner och det blev lite svalare i luften. Då hade vi en fin dans-session på våra brädor på strandpromenaden :D riktigt läckert. Där blev det en del härliga foton.

Riktigt nice vid vättern stranden när solen sjunker

Malin i ett crosstep

Emma visar hur man dansar baklänges

Emma is in the air

Malin och Emma briljerar

Hoppas jag kan komma och hälsa på er snart igen!
Stay Stoked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar