18.7.13

Solen skiner över longboard Sverige

Vad händer egentlig i mitt liv just nu? Jo, jag jobbar för fullt. Men om tre veckor är jobbet slut :) yeay! Då tänkte jag försöka ta bilen iväg och testa lite nya backar. Det snackas om att åka till Norge faktisk, och prova en riktigt cool backe som ni ser på filmen nedan.

Igår ringde min svärmor till mig, hon har hittat ett fint skinnställ på second hand nu på deras semester :D använt en enda gång och är i min storlek. Håller verkligen tummarna att det passar! Men jag får vänta tills dom kommer hem från semestern innan jag kan prova det...

Den här helgen ska jag på Geggan Festival i Lerdala! x) blir häftigt eftersom det är musik jag i vanliga fall inte lyssnar så mycket på, men det kommer bli sjukt cool att se det live! Band så som Graveyard, Orange Goblin, Nifelheim, Pagan Altar mm. mm.


Det ligger en sjö precis på festival området, så jag hoppas verkligen vi kan bada lite. Svensk sommar är ju som den är... men ett hopptorn vore ju guld värd!

Jag ska även åka och hämta ett par slitna Go Kart däck som vi behöver för Longboard inspelning.



Ni får ha en Awesome helg nu allihopa! Solen skiner över Sverige :D NJUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar