23.10.13

När kommer jag stå och darra igen?


När kommer snön? När kommer jag stå och darra igen? Av nervositet menar jag, fast väldigt ofta av kyla också, för det spelar ingen roll hur varmt det är inne så kan jag nog minsann sitta och frysa. Ändå så är jag ju så förälskad i snön. Den väcker så tokiga känslor i mig. Ni vet när man står där framför det gigantiska hoppet. Jo, jag har hoppat det flera gånger innan, ändå är jag rädd för det. Också står man där och visualiserar när man kommer in mot kicken, hur man skär höger och sedan vänster. Hur man närmar sig kanten och släpper kicken för att flyga iväg. Hur man snurrar.... och sedan brukar det bli svart :P

Jag tror jag måste börja visualisera landningen också. Påminner alltid mig själv det, haha. Men när man flyger där i luften, och klarar av det där tricket och fylls av glädjerus. Ja, då är man oftast så glad att man glömmer bort att det inte är klart. Så vurpar man nerför landningen med ett stort flin brett över hela ansiktet. DET är gött det! ^^

Stoked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar