24.4.14

Tränings START

Jag är redan nu väldigt exalterad inför Kozakov. Trots att det är över 12 veckor till tävlingen går av stapeln så är jag lite nojig att jag inte ska vara förberedd när det blir dags. Så för att lugna nerverna har jag bestämt mig för att lägga upp en träningsplan... jag vill ju inte komma dit utan att ge det 100% alla fem dagar ;)

Så idag hade jag min första "longboard träning".  Ööhhh . . . tänker ni nog, är hon tokig? Jo kanske lite ^^ haha. Men det finns tre saker jag behöver öva på: fart, teknik och muskler. Dessutom behöver jag ju inte få dåligt samvete när jag struntar i gymmet, om jag kallar min longboardåkning för träning ;) skitbra!

Tack Adam för sällskapet och skrattet!

Så idag hade jag Träning 1 - tuck muskler !
Min kära tuck-backe är jättelång och går jättelångsamt ^^ klockade mig själv på 8 min och gissar att det går i kanske 30 km/h. Mjölksyran skrek i benen! orkade verkligen inte tucka hela tiden haha!


Stay stoked!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar